Obchodné podmienky BABYLONIA.SK

1. Všeobecné ustanovenia

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených Predávajúcim. Vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2. Kúpna zmluva – objednávka

Objednávanie tovaru je možné iba prostredníctvom elektronického obchodu babylonia.sk, kde si Kupujúci vyberie tovar, vyplní objednávkový formulár a objednávku prostredníctvom webového formulára odošle. V objednávke je potrebné označiť druh objednaného tovaru, množstvo, termín dodania, spôsob dopravy, spôsob úhrady, kontaktnú osobu a jej telefón.

Vyplnená a odoslaná objednávka predávajúcemu sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy (ďalej iba „návrh“) v zmysle § 43a Občianskeho zákonníka. 

Ak sa daný tovar už nevyrába, nedodáva, alebo sa podstatným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru, Predávajúci si vyhradzuje právo na storno objednávky, v prípade takejto skutočnosti bude o tejto skutočnosti Kupujúci vyrozumený.

Zmluvné strany

Predávajúci: Rudolf Šamánek, Babylonia.sk, Bottova 1208/28, Bytča 014 01, IČO: 40 064 611, DIČ: 1045961312, zapísaný v Živnostenskom registri Okresný úrad Žilina, číslo živnostenského registra: 501-3023 (ďalej len „predávajúci“).
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Odbor výkonu dozoru
[email protected]
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68
fax č. 041/763 21 39

Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá si záväzne objednala tovar a ktorá dôkladne a pravdivo uviedla potrebné údaje na jej identifikáciu, tak ako sú tieto požadované v týchto Obchodných podmienkach.

3. Odstúpenie od zmluvy

(1) Ak predávajúci včas a riadne poskytol spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h), spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 dní odo dňa

a) prevzatia tovaru podľa odseku 4 v prípade zmlúv, predmetom ktorých je predaj tovaru,
b) uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo
c) uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.

(2) Ak predávajúci poskytol spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa odseku 1, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť.

(3) Ak predávajúci neposkytol spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) ani v dodatočnej lehote podľa odseku 2, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa odseku 1.

(4) Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

(5) Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Predávajúci pred uzavretím zmluvy na diaľku, alebo ak sa zmluva uzatvára na základe objednávky spotrebiteľa, pred tým ako spotrebiteľ odošle objednávku, podľa zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č.102/2014 Z.z.) oznamuje že spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

g) predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,

h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,

i) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

Poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru podľa všeobecného predpisu § 622 OZ:
(1) Ak ide o vadu ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
(2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu vec, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
(3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
§ 623 OZ:
(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívaťako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
(2) Ak ide o iné neodstrániteľé vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

4. Dodacie podmienky

Dodacia lehota na objednaný tovar je do 7 - 10 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.

Prijatie objednávky potvrdí predávajúci e-mailom. Tovar sa doručuje na dobierku, ak nie je zaplatený vopred - počas pracovných dní. Doba dodania tovaru Kupujúcemu odo dňa potvrdenia objednávky predávajúcim je do 7 až 10 pracovných dní v závislosti od dostupnosti tovaru – ak nie je uvedené inak.

V prípade ak nejaký tovar nebude skladom u nášho dodavateľa, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.

Kupujúci obdrží pri preberaní tovaru doklad o prevzatí tovaru, ktorý je taktiež dokladom o zaplatení tovaru pri platbe na dobierku. Doklad o prevzatí objednaného tovaru je taktiež objednávkou tovaru v písomnej podobe.

Ak nemožno objednaný tovar doručiť z dôvodu skončenia výroby tovaru alebo z iného dôvodu, Predávajúci sa pokúsi zabezpečiť adekvátnu náhradu za podobných podmienok, ale iba s písomným, prípadne elektronickým/emailovým súhlasom Kupujúceho.

Kontaktujte nás v prípade, ak ste do 2 pracovných dní od nášho upozornenia o expedícií tovaru mailom neobdržali zásielku.

V prípade neprevzatia tovaru na pošte / od kuriéra je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním (spravidla cenu dopravy/poštovného a balného v plnej, preukázateľnej výške).

5. Doručenie

Balíky sú zvyčajne doručované do 7 až 10 pracovných dní od obdržania objednávky a sú dodávané prostredníctvom kuriéra alebo Slovenskou poštou

Náklady za dopravu zahŕňajú manipuláciu, balné aj poštovné náklady.

V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.

Prijatie objednávky potvrdí predávajúci e-mailom. Tovar sa doručuje na dobierku, ak nie je zaplatený vopred - počas pracovných dní. Doba dodania tovaru Kupujúcemu odo dňa potvrdenia objednávky predávajúcim je do 7 až 10 pracovných dní v závislosti od dostupnosti tovaru – ak nie je uvedené inak.

V prípade ak nejaký tovar nebude skladom u nášho dodavateľa, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.

Kupujúci obdrží pri preberaní tovaru doklad o prevzatí tovaru, ktorý je taktiež dokladom o zaplatení tovaru pri platbe na dobierku. Doklad o prevzatí objednaného tovaru je taktiež objednávkou tovaru v písomnej podobe.

Ak nemožno objednaný tovar doručiť z dôvodu skončenia výroby tovaru alebo z iného dôvodu, Predávajúci sa pokúsi zabezpečiť adekvátnu náhradu za podobných podmienok, ale iba s písomným, prípadne elektronickým/emailovým súhlasom Kupujúceho.

Kontaktujte nás v prípade, ak ste do 2 pracovných dní od nášho upozornenia o expedícií tovaru mailom neobdržali zásielku.

V prípade neprevzatia tovaru na pošte / od kuriéra bude kupujúci vyzvaný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním (spravidla cenu dopravy/poštovného a balného v plnej, preukázateľnej výške).

6. Platobné podmienky

Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu v hotovosti pri doručení tovaru alebo na účet spoločnosti Babylonia.sk po predchádzajúcej dohode s predávajúcim.

7. Spôsoby platby

Dobierka – kuriérom
Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Je potrebné mať pripravenú príslušnú sumu v hotovosti po tom, ako Vám zašleme informatívny e-mail o odoslaní vašej zásielky. Kuriér Vás navštívi v priebehu nasledujúcich dvoch pracovných dní. Kuriérovi je možné platiť iba v hotovosti. Platobné karty ani darčekové či zľavové kupóny kuriér neprijíma.

Osobný odber
Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť aj priamo na adrese: Sidónie Sakalovej 158, 014 01 Bytča.
Je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť čas osobného prevzatia zásielky.
Pri osobnom odbere budete platiť príslušnú sumu v hotovosti. Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť počas nasledujúcich 5 pracovných dní od zaslania informatívneho e-mailu o pripravení tovaru k osobnému odberu.

Bankový prevod
Po zrealizovaní objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail, v ktorom Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Variabilný symbol je číslo Vašej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady.
V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš účet.

Paypal prevod
Spôsob platby určený pre našich zákazníkov a zákazníkov zo zahraničia, ktorí majú vo svojej banke zriadenú platobnú službu Paypal.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:
Telefonicky na čísle +421 948 314 337 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
E-mailom na [email protected]

8. Popis tovaru a cena

Na stránkach Babylonia.sk je uvedený popis jednotlivých tovarových položiek spolu s cenami tovaru a prepravným. Vyhradzujeme si nárok zmeny cien. Predajná cena je v každom prípade upresnená Kupujúcemu potvrdením objednávky e-mailom.

9. Záručné podmienky

Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom Predávajúceho a príslušnými právnymi predpismi. Faktúra je zároveň doklad o záručnej dobe.Na všetok tovar ponúkaný v našom e-shope je záruka 24 mesiacov. Dňom prevzatia tovaru začína plynúť záručná doba. Dňom prevzatia tovaru sa rozumie deň, kedy Kupujúci prevzal objednaný tovar.
Ustanovenia tohto bodu sa nevzťahujú na kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľ

10. Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok se riadi aktuálnym predpisom Občianského zákonníka.

Kupujúci má právo požadovať odstránenie záručných chýb ak tieto sú odstrániteľné, alebo môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny, výmenu chybného tovaru za nový alebo vrátenie zaplatenej ceny tovaru.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie výrobku alebo častí ktoré je spôsobené častým používaním a na vady spôsobené používaním tovaru v rozpore s inštrukciami výrobcu. Kratšiu životnosť výrobku vplyvom častého používania nemožno pokladať za chybu výrobku a reklamácia môže byť odôvodnene zamietnutá.

Postup pri vybavovaní reklamácie:
1. Zákazník spolu s reklamovaným výrobkom predloží:
a) potvrdenku o kúpe tovaru (faktúru)
b) informácie podľa nasledovného bodu 2, písm. a) a c)

2. Predávajúci spíše reklamačný zápis, v ktorom uvedie:
a) meno a adresu zákazníka;
b) názov výrobku, výrobné číslo, cenu, dátum zakúpenia výrobku;
c) popis nedostatku - dôvod reklamácie;
d) dátum, kedy bola reklamácia uplatnená
e) termín, dokedy bude vyriešená reklamácia (nesmie to byť dlhšie ako 30 dní od dátumu jej uplatnenia, pokiaľ sa predávajúci so zákazníkom nedohodne inak);
f) súčasťou protokolu je aj potvrdenie o kúpe tovaru. Prevzatie tohto dokladu a výrobku na reklamáciu predávajúci potvrdí v spísanom zápise o reklamácii.

Neposielať tovar na dobierku, pretože takto zaslaný nebude prevzatý.
Reklamácia bude spracovaná najneskôr do 30 dní od príjmu, v tejto lehote Vám zašleme písomné stanovisko o výsledku reklamácie.

Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim Rudolf Šamánek - www.babylonia.sk je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

11. Vrátenie tovaru

Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy kedykoľvek pred prevzatím tovaru a zároveň najneskôr do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru.

Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za tovar alebo za službu vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby. Kupujúci svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne alebo e-mailom na adrese [email protected]. V prípade, že Kupujúci svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar čo najskôr späť s dôvodom vrátenia a kópiou faktúry na adresu babylonia.sk.

Kupujúci vráti tovar nepoškodený, bez známok používania, zápach, pranie a iné známky nosenia. Tovar je potrebné vrátiť v rovnakom balení so všetkými visačkami pôvodne pripevnenými ku tovaru, tak ako bol zaslaný, aby sme mohli Vaše vrátenie tovaru uznať.

Ak tovar plne zodpovedal deklarovaným kvalitatívnym požiadavkám a nebol chybný, Kupujúci vráti tovar na svoje náklady. Po e-mailovom nahlásení tovaru a jeho obdržaní vrátime Kupujúcemu do 14 dní zaplatenú sumu za vrátený tovar na číslo účtu, ktoré uvedie v e-mailovej korešpodencii.

Tovar späť neposielať na dobierku, takto zaslaný tovar nebude prevzaný.

12. Ochrana osobných údajov


  • Vaše osobné údaje si vážime a preto k nim pristupujeme profesionálne a citlivo.
  • V žiadnom prípade neposkytujeme vaše osobné údaje tretím stranám (okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru).
  • Osobné údaje sú uložené v zabezpečenej databáze s potrebou autorizovaného prístupu.
  • Všetci pracovníci intrenetového obchodu Babylonia.sk, ktorí prídu do styku s vašimi osobnými údajmi, boli náležite poučení o správnom a citlivom zaobchádzaní s nimi.
  • Získavame od vás iba tie údaje, ktoré skutočne potrebujeme na spracovanie vašej objednávky.
  • Ak si neželáte dostávať emaily s našimi akciami, stačí ich vypnúť v nastavení vášho konta, prípadne nás o tejto skutočnosti stačí informovať e-mailom.
  • Môžete nás kedykoľvek požiadať o zmazanie vami vloženého príspevku alebo všetkých vložených príspevkov z vášho konta e-mailom.
  • Takisto nás môžete kedykoľvek požiadať o zmazanie vášho konta a histórie objednávok e-mailom, písomne alebo osobnou návštevou.

1. Prevádzkovateľ internetového obchodu Babylonia.sk

Rudolf Šamánek
Bottova 1208/28
014 01 Bytča
IČO: 40064611
DIČ: 1045961312


Prevádzkovateľ získava osobné údaje pomocou registračného formulára, umiestneného na stránke www.babylonia.sk.

2. Sprostredkovateľ

Kuriérska služba Slovenská pošta a.s.
Partizánska cesta 9
975 99 Banská Bystrica
IČO: 36631124

 

Kuriérska služba SPS
Slovak Parcel Service, s.r.o.
Senecká cesta 1
900 28 Ivánka pri Dunaji
Slovenská Republika
IČO: 26054241

Prevádzkovateľ poskytuje sprostredkovateľovi osobné údaje zákazníka v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, dobierková suma.

3. Účel spracúvania osobných údajov

  • Vystavenie daňového dokladu - faktúry, v zmysle zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, § 71 ods. 2 pism. b).
  • Doručenie tovaru a identifikácia zákazníka pred odovzdaním vopred zaplateného tovaru.
  • Potvrdenie objednávky, platby za tovar, dodania objednaného tovaru - telefonicky a prostredníctvom elektronickej pošty.
  • Evidencia zákazníkov na účely vedenia ich užívateľských účtov na stránke www.babylonia.sk
  • Evidencia zákazníckych objednávok pre riešenie prípadných reklamácií.
  • Zasielanie noviniek a akcií na internetovom obchode www.babylonia.sk, ak o túto službu prejaví zákazník záujem.

4. Zoznam spracúvaných osobných údajov

  • Fakturačné údaje - meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska, pri registrácii firiem aj IČO a DIČ
  • Údaje pre doručenie - meno a priezvisko príjemcu, adresa doručenia
  • Kontaktné údaje:
    • Telefónne číslo - pre potreby potvrdenia objednávky, komunikáciu so zákazníkom, doručenia tovaru kuriérskou službou.
    • Adresa elektronickej pošty (e-mail) - pre potreby zaslania potvrdenia objednávky a na ďalšiu komunikáciu so zákazníkom.
  • Údaje o Vašich objednávkach - pre potreby ich vybavenia a riešenia prípadných reklamácií.

5. Nutnosť poskytnutia osobných údajov

Prevádzkovateľ získava iba tie osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na splnenie záväzkov, ktoré od neho zákazník objednaním tovaru očakáva. Bez týchto údajov nebude možné spracovať prijatú objednávku. Z tohoto dôvodu je zákazník povinný vyplniť všetky požadované údaje pri realizovaní objednávky.

6. Tretie strany, ktorým budú údaje poskytnuté

Osobné údaje neposkytujeme žiadnym spoločnostiam spravujúcim databázy osobných údajov, ani žiadnym iným tretím stranám, okrem rozsahu potrebného na samotné doručenie tovaru kuriérskou službou.

7. Zverejnenie údajov

Naša spoločnosť získané údaje v žiadnom prípade nezverejňuje.

8. Práva a povinnosti dotknutej osoby

  • Zákazník internetového obchodu Baylonia.sk - dotknutá osoba v zmysle zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "dotknutá osoba"), je povinný uviesť pri registrácii konta do internetového obchodu iba úplné a pravdivé údaje.
  • Dotknutá osoba sa zaväzuje, že v prípade zmeny svoje údaje zaktualizuje a to najneskôr pred zrealizovaním prvej objednávky nasledujúcej po vzniku zmeny.
  • Dotknutá osoba sa zaväzuje, že ak poskytne osobné údaje tretej osoby ako údaje pre doručenie (meno, priezvisko, telefónne číslo), robí tak iba s jej súhlasom a dotknutá osoba je oboznámená s postupmi, právami a povinnosťami, ktoré sú uvedené na tejto stránke.
  • Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti, e-mailom, alebo osobnou návštevou v sídle spoločnosti od prevádzkovateľa vyžadovať:
    • Informácie o stave spracúvania svojich osobných údajov.
    • Informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje.
    • Odpis jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania.
    • Opravu jej nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania.
    • Likvidáciu jej osobných údajov
    • Úpravu osobných údajov môže dotknutá osoba realizovať vlastnoručne v položke "moje konto", po prihlásení zákazníka.
    • Všetky oprávnené požiadavky dotknutej osoby budú splnené a dotknutá osoba bude o tom informovaná do 30 dní od ich prijatia.
  • Dotknutá osoba si môže uplatniť svoje práva vyplývajúce zo zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to: e-mailom, písomne alebo osobne na adrese sídla spoločnosti.

9. Cookies

Táto webová stránka používa súbory cookies. Cookies sú textové súbory, ktoré sa stiahnu do koncového zariadenia pri návšteve webovej stránky. Umožňujú zaznamenávať informácie o každej návšteve stránky zákazníkom a o základnom nastavení jeho internetového prehliadača. Cookies ulahčujú prehľadávanie webu, nákupný proces a pomáhajú prispôsobiť našu ponuku potrebám zákazníkov. Súbory cookies využívame v súlade s príslušnými právnymi predpismi a etickými štandardami k ochrane vašich údajov, k bezpečnosti webu, k marketingovým aktivitám a k správnemu nastaveniu a koordináciu procesov. V každom internetovom prehliadači je možné si nastaviť ci upraviť používanie súborov cookies.